Alla inlägg under maj 2012

Av Kinna Björklund - 24 maj 2012 17:35

...det finns dagar när man inte är riktigt här o nu..och inte där o då heller...när pirret känns i hela kroppen och man har någon sorts längtan efter...jaaa det vet man inte riktigt alltid...bara känslan av längtan gör en pirrig och alldeles stirrig... och en känsla av väbehag och lycka infinner sig....


Underbara, underbara, älskade älskade sommaaaaaar !!!  

Av Kinna Björklund - 17 maj 2012 10:43

...en aning sökande idag...efter meningen och sammanhanget...men jisses vad är det som får mig att återuppta det sökandet egentligen...för har man inte hittat det hittills varför skulle man nu...jaja jag finurlar väl vidare en liten stund till...ska nog gå upp till skogen en stund och bara andas...det kan vara en nog så skön smekning för själen...dessutom fick jag ett annat problem på halsen igår kväll som jag måste ta tag i...det kommer att såra en underbar människa som bor i mitt hjärta...usch vill inte se någon så ledsen...funderar hur jag ska lägga fram det hela ...men det är ju faktiskt så att vissa saker spelar ingen roll hur man framför, de slår stenhårt till ändå...



Jag kommer inte ihåg precis vad du sa ...men jag minns exakt hur jag kände mig...








     





Av Kinna Björklund - 13 maj 2012 10:06


Det är inte den starkaste som överlever, det är inte heller den mest intelligenta, utan den som är mest anpassningsbar...det är bara så svårt just nu att anpassa sig och att acceptera och gilla läget ...är inte riktigt där än...på vägen dit rabblar jag mitt mantra om och om igen...


 
















Av Kinna Björklund - 2 maj 2012 22:53

...det har varit en helt galet rolig helg...massor av fest, härliga människor, cruising, rock'n roll och en stor SOL ...såååå jäkla nice...man vill inte att det ska ta slut...så när man vaknade i morse kändes det lite depp att det var arbete och verklighet igen...men så är det väl, man måste ha de där vanliga lite gråa dagarna för att uppskatta de mer lite festliga stunderna... sen att det redan var onsdag idag o bara tre arbetsdagar till helg igen gjorde ju i alla fall saken lite lindrigare...




...somliga dagar är man inte riktigt HÄR och NU utan man är lite DÄR och DÅ...



Ovido - Quiz & Flashcards