Direktlänk till inlägg 1 april 2012

Av sanningen blir man fri !!!

Av Kinna Björklund - 1 april 2012 13:55

Ibland vill jag bara ställa mig på en kulle som Ronja Rövardotter o vråla ut ett riktigt primalskrik...tror det kanske skulle lätta på trycket som man bär på...men man är ju så uppfostrad att så gör man inte …det skulle kännas skönt just för stunden att få balla ur riktigt rejält ...men sen då....???...vissa dagar smider jag planer att bara dra ifrån allt...skulle va skönt ...men sen då...???...Jooo för det är ju så att verkligheten kommer alltid någon gång ifatt en o man måste ta tag i det som knölar till livet för en...men så sant som det är sagt så är det så att ärligheten och sanningen det är det som gör oss fria in i själen...jag har i hela mitt liv lagt locket på och inte tillåtet mig att känna när något blir jobbigt , det har känts som nödvändigt för att överleva i vissa perioder av mitt liv och taskiga inlärningar har en förmåga att leva kvar i en ...trodde att jag jobbat bort det...men känner spår av det nu igen ...VILL INTE vara sån för jag vet att det kommer ifatt mig förr eller senare...Näää nu  "tar jag mig i kragen" och försöker leta efter sanningen istället...och se till att den gör mig fri...för det är bara mitt eget ansvar och mig det hänger på hur jag ska må ...


”Man kan begära att jag skall söka sanningen, men inte att jag skall finna den..."   


     


De rosa molnen... det är dem man vill vara omgiven av...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kinna Björklund - 21 september 2014 18:10


Har väntat på den här stunden ett tag nu...inte velat... inte varit mogen... men igår kom tillfället o jag tog det...så jädrans nice att komma över den tröskeln... med en ljusare syn blickar jag framåt ...       ...

Av Kinna Björklund - 1 september 2014 18:54


I min värld var du så mycket mer...än vad jag var i din....         ...

Av Kinna Björklund - 31 augusti 2014 19:34


Ibland är det, eller faktiskt för det mesta, så jäkla underbart att leva...och sen ibland kan det va så himla svårt, jaaa näst intill övermäktigt...herregud jag vet väl det att det alltid blir bättre...nån gång...men det är en klen tröst just nu...å ...

Av Kinna Björklund - 20 december 2013 02:41


Att komma till insikt är förlösande...trots att den"sanning" som uppenbarar sig, ibland gör jävligt ont...     ...

Av Kinna Björklund - 5 mars 2013 18:40


...om man slutar att fråga, då slipper man svar man inte vill ha...elller som Kenta sjöng..."Utan att fråga finns ingen chans att få ett svar"...   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards