Alla inlägg under mars 2012

Av Kinna Björklund - 29 mars 2012 06:32

      

Efter så där en fyra timmars nattsömn sitter jag här med morgonkaffet...lite småont i halsen...men jag är ju ”aldrig” sjuk så NÄÄÄÄ VA !!!...det går nog snart över.... Det är skönt med morgnar ...för det första så dör alla troll och spöken i ljuset...de där som stökar till det när man känner att man bara måste få sova för att snart är det dags att gå upp ...jaaa ni vet de där nätterna när minsta lilla bekymmer blir hur stort som helst o hela ens existens sätts på prövning...men som i ett slag försvinner det livshotande tillståndet i ljuset och man tänker -”men herregud jag har varit med om värre grejer än det här” ...en annan fin sak med morgnar är att det ligger en helt ny dag framför en med nya möjligheter och nya chanser att göra det bästa av dem...


...och…..det är inte hur man har det, utan hur man tar det och vad man sedan gör utav det...












Av Kinna Björklund - 28 mars 2012 22:00

En härlig tid ligger framför oss...våren...det brister i knoppar o känslor svallar...underbart...en annan finfin sak med våren är att få ta fram bilen från vinteridet...mysig känsla...som jag inte vill vara utan...men va tusan nu är de visst ett bakslag i görningen...de är ju bara för tråkigt ...man har ju efter några fina dagar nu med sol o värme ställt in sig på att sååååå ska de vara nu...vill bara ha SOOOOOOL ingen mer jädra kyla o jag vill inte se enda snöflinga till nu...

Av Kinna Björklund - 28 mars 2012 21:49

...så här på kvällskvisten att skapa en blogg...har aldrig gjort förrut så nu undrar jag hur det ska gå...jaja det är väl bara o klicka på knappar o sånt o se vad det blir utav det...det kan ju inget farligt hända i alla fall... man måste få testa...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards